Na drugim naszym spotkaniu z programem scratch jr. uczniowie korzystając z edytora graficznego rysowali labirynty, a następnie programowali wybraną przez siebie postać w taki sposób, aby dotarła do wyjścia labiryntu. Celem projektu była nauka umiejętności budowania sekwencji skryptów pozwalających na precyzyjne poruszania się duszka oraz nauka sprawnego posługiwania się myszą.
piątek, 15 października 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Prezentacje naszych pierwszych lapbooków wypadły wspaniale. Stanowiły też doskonałą okazję do wykorzystania klasowego "krzesełka mam gł...
-
Umiejętność samodzielnego redagowania dłuższych, pisemnych wypowiedzi stanowi nielada wyzwanie dla drugoklasistów. Dziś uczyliśmy się opisyw...
-
Nauka pisania na klawiaturze może być łatwa i przyjemna. Na dzisiejszych zajęciach komputerowych uczyliśmy się pisać polskie znaki i wielkie...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz