Na drugim naszym spotkaniu z programem scratch jr. uczniowie korzystając z edytora graficznego rysowali labirynty, a następnie programowali wybraną przez siebie postać w taki sposób, aby dotarła do wyjścia labiryntu. Celem projektu była nauka umiejętności budowania sekwencji skryptów pozwalających na precyzyjne poruszania się duszka oraz nauka sprawnego posługiwania się myszą.
piątek, 15 października 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Prezentacje naszych pierwszych lapbooków wypadły wspaniale. Stanowiły też doskonałą okazję do wykorzystania klasowego "krzesełka mam gł...
-
Detektyw Pozytywka to tytułowy bohater naszej kolejnej lektury. Spotkanie z książką dało nam doskonały pretekst do tego, żeby bliżej przyjrz...
-
Od tygodnia przygotowujemy się na wyzwania jakie niesie kolejny etap kształcenia. Na początku tygodnia zwiedziliśmy część szkoły, w której ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz